Atlas ćwiczeń > Ćwiczenia dla kobiet > Dwugłowe uda / Pośladki > Prostowanie kolan z nogami na piłce do ćwiczeń

Prostowanie kolan z nogami na piłce do ćwiczeń

Prostowanie kolan z nogami na piłce do ćwiczeń to świetne ćwiczenie na mięśnie dwugłowe uda oraz pośladki. Mięśnie które nam przede wszystkim zapracują to półścięgnisty, półbłoniasty, brzuchaty oraz podkolanowy. Ćwiczenie polecamy kobietom na średnim stopniu zaawansowania.

potrzebny-sprzet

Potrzebny sprzęt:
Piłka do ćwiczeń

stopien-trudnosci-sredni

Poziom trudności:
Średni

grupa-miesni

Grupa mięśni:
Dwugłowe uda, pośladki

Video:

Krok 1

Połóż się na plecach z ugiętymi nogami i stopami na piłce do ćwiczeń. Ramiona wzdłuż ciała

Krok 2

Napnij mięśnie brzucha i pośladki

Krok 3

Unieś biodra nad matę, tak aby utworzyć prostą linię z tułowiem i udami

Krok 4

Następnie naprzemiennie prostuj i uginaj nogi w kolanach

Błędy:

  • Opuszczanie bioder
  • Nadmierna lordoza odcinka lędźwiowego

Wskazówki:

  • Staraj się utrzymywać biodra jak najwyżej
  • Napinaj mięśnie brzucha i pośladki
  • Utrzymuj kręgosłup w neutralnej pozycji

admin