Indywidualna opieka dyplomowanego dietetyka!

Dieta na masę

Indywidualna opieka!
  • Budujesz masę mięśniową?
  • Potrzebujesz pomocy dietetyka?
  • Nie chcesz nabierać tkanki tłuszczowej?
  • Pomożemy Ci zrealizować Twoje cele!
  • Pomogliśmy już ponad 14 600 osób!

4.98 / 5.0
Tak oceniają nas osoby, którym pomagamy!

Dieta na masę dietetyk

Nie czekaj dłużej
Postaw na skuteczność!

Dieta na masę w 4 prostych krokach:

01
Plan dietetyczny i treningowy
Wybierz pakiet i długość naszej współpracy
02
Ankieta dietetyczna
Wypełnij ankietę, którą otrzymasz na email
03
Indywidualny plan dietetyczny i treningowy
W 3 dni otrzymasz indywidualną dietę!
04
Realizacja celów treningowych i dietetycznych
Wspólnie zrealizujemy wszystkie Twoje cele!

Współpracuje z nami
Już ponad 14 600 osób!

Dieta na masę korzyści

Korzyści indywidualnej opieki!

Stały kontakt

Stały kontakt

Masz pewność, że opiekuje się Tobą dyplomowany dietetyk!

Poprawa stanu zdrowia

Nastawienie na efekt

Pomożemy Ci zadbać o odpowiedni rozwój Twoich mięśni

Doświadczeni specjaliści

Doświadczeni dietetycy

Nasz zespół to wykwalifikowani i dyplomowani specjaliści kliniczni!

Indywidualne podejście

Indywidualne podejście

Gwarantujemy Ci, że wspólnie zrealizujemy Twoje cele!

Zobacz opinie
naszych podopiecznych

Rewelacyjny

4.98/5

7620 ocen i 1408 recenzji

5
7482
4
129
3
7
2
0
1
2
Opinie i recenzje wystawiane są po zakupie planów dietetycznych i treningowych.

Męczy Cię brak efektu?
Wiemy jak Ci pomóc!

Dieta na masę

Indywidualna współpraca dietetyczna obejmująca:

  • Indywidualne wsparcie w rozwoju masy mięśniowej
  • Opiekę i pomoc wykwalifikowanego dietetyka
  • Jadłospis z przepisami i listą zakupów
  • Darmową edukację z zakresu żywienia
  • Szczegółowy plan dietetyczny

Nie czekaj dłużej!
Ciesz się efektami!

Dieta na masęJedz smacznie i zdrowo!

dieta na masę budowanie tkanki mięśniowej
dietetyk just be fit dieta na masę

Oblicz swoją idealną wagę

kg

Co zyskujesz podczas naszej współpracy?

dieta na masę jadłospis

Smaczną i prostą dietę!

  • Zrobiona indywidualnie dla Ciebie!
  • Idealna pod Twoje cele i tryb pracy
  • W sam raz do Twojego budżetu
  • Dania przygotujesz w kilka minut!
  • Uwzględniamy sprzęt kuchenny, który posiadasz
  • Dieta na masę mięśniową pod Twoje cele i preferencje żywieniowe!

Pełne wsparcie i kontakt

  • Indywidualna opieka dietetyka i trenera!
  • Stały kontakt telefoniczny i mailowy
  • Nielimitowane modyfikacje Twojej diety!
  • Przeanalizujemy Twoje dotychczasowe wyniki
  • Rozwiejemy wątpliwości związane z budową masy mięśniowej
  • Zapewniamy Ci profesjonalną edukację żywieniową i treningową!
jak zbudować tkankę mięśniową Just be FIT dieta na mase
dieta na masę i plan treningowy

Skuteczny trening

  • Trenujesz efektywnie i bezpiecznie
  • Ćwiczysz w domu bądź na siłowni
  • Otrzymujesz dokładnie opisany trening
  • Wspólnie realizujemy Twoje cele!
  • Osiągasz wymarzoną sylwetkę
  • Współpracujesz z doświadczonym trenerem i dyplomowanym fizjoterapeutą!

Męczy Cię brak efektu?
Wiemy jak Ci pomóc!

Twoje korzyści?

Wsparcie profesjonalistów

Prawdziwi
specjaliści

Kontakt telefoniczny

Kontakt
telefoniczny

Kompleksowa pomoc

Kompleksowa
pomoc

Indywidualne plany online

Indywidualne
podejście

Stała opieka dietetyków

Stała
opieka

Gwarancja efektów

Gwarancja
efektów

Co zyskasz wybierając
naszą współpracę:

Indywidualna opieka dietetyczna!

Razem możecie więcej!Wybierzcie plan dla par!

  • Nie gotujcie dwóch obiadów, jedzcie wspólnie! Zaoszczędzony czas wykorzystajcie na przyjemności!
  • Jeśli jednak macie inne cele dietetyczne, przygotujemy dla Was oddzielne diety!
  • W obydwu przypadkach motywujecie się wzajemnie, dzięki czemu szybciej osiągacie cele!
dieta na masę dla par
dieta na masę i trening w domu Just be fit

Nie lubisz siłowni?
Trenuj z nami w domu!

  • Przygotujemy dla Ciebie profesjonalny i indywidualny plan treningowy, który wykonasz w domu! Efekty gwarantowane!
  • Rozpiszemy ćwiczenia pod Twój stopień zaawansowania!
  • Trening doprowadzi Cię do wymarzonego celu i uwzględni ewentualny sprzęt treningowy, który posiadasz
  • Dyplomowany trener stale czuwa nad Twoimi postępami!

Indywidualna Dieta na masę
Od specjalistów z Just be FIT

  • Dietetyk tworzy dietę indywidualnie dla Ciebie!
  • Jesz smacznie, a dania przygotowujesz w kilka minut!
  • Otrzymujesz listę zakupów na cały tydzień
  • Dietę dostosowujemy do Twojego budżetu i ilości czasu wolnego!
  • Jadłospis uwzględnia Twoje cele, tryb życia, aktualny stan zdrowia oraz preferencje żywieniowe!
dieta na masę indywidualny dietetyk

Nie czekaj dłużej!
Ciesz się efektami!

Budowanie masy mięśniowej?
Tylko z Just be FIT!

Najczęściej zadawane pytania:

Plan dietetyczny zostanie przygotowana indywidualnie dla Ciebie na podstawie przesłanej ankiety, uwzględniając Twoje preferencje żywieniowe, stan zdrowia oraz styl życia. Dietetyk prowadzący ułoży dla Ciebie indywidualny plan na siedem dni z możliwością modyfikacji dzięki naszej autorskiej liście zamienników produktów.

Podczas naszej współpracy masz też nielimitowany kontakt z naszymi dietetykami, odpowiemy na każde Twoje pytanie i wspólnie zadbamy o edukację żywieniową! Posiłki w diecie będą tak zrobione, że możesz je wymieniać między dniami albo stosować np. dwa dni pod rząd. Co więcej, przygotowana przez nas lista zakupów ułatwi Ci przygotowanie posiłków.

Dieta na masę jeszcze nigdy nie była tak prosta i przyjemna!

Dietę na masę mięśniową układaj wedle dwóch głównych wytycznych. Po pierwsze — zadbaj o to, aby obecna była nadwyżka kaloryczna. Po drugie — zapewnij organizmowi odpowiednią podaż białka.

Jednak nie jedz czegokolwiek. Wbrew pozorom dieta na masę powinna być równie dobrze zaplanowana pod względem substancji odżywczych, co dieta na redukcję tkanki tłuszczowej.

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, służymy pomocą. Budowa masy mięśniowej z Just be FIT przebiega smacznie, szybko i co najważniejsze — skutecznie!

Dziennie powinieneś zjadać między 1,6 a 2,2 g białka na kilogram masy ciała. Niektórzy uważają, że dieta na masę powinna zawierać o wiele więcej protein, ale w rzeczywistości nie jest to konieczne.

Najważniejsze składniki odżywcze, czyli białko, tłuszcz i węglowodany muszą występować w odpowiedniej proporcji.

Nigdy nie zostawiamy Cię samemu sobie. Regularnie kontaktujemy się telefonicznie lub mailowo. Pomagamy i wspieramy radą na każdym etapie realizowania planu diety, czyli budowania masy mięśniowej.

Kontaktuj się z nami bez ograniczeń! Wspólnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości i zadbamy, aby dieta na masę nie miała przed Tobą tajemnic.

To proste! Gdy kupisz jeden z naszych pakietów, na email otrzymasz szczegółową ankietę dietetyczną i treningową. Wypełnij ją, a my na tej podstawie przygotujemy dla Ciebie indywidualny plan treningowy i dietetyczny zaprojektowany specjalnie pod budowę masy mięśniowej.

Tak, plan żywieniowy przygotowujemy pod Twoje preferencje i potrzeby. Złóż zamówienie, a otrzymasz szczegółową ankietę dietetyczną. Wypełnij ją. Dzięki temu dowiemy się, jakie są Twoje cele dietetyczne, sytuacja zdrowotna i czego nie lubisz. Na tej podstawie stworzymy plan żywieniowy.

Wymień je w ankiecie dietetycznej! Wykluczymy z planu produkty, za którymi nie przepadasz i uwzględnimy więcej tych, które uwielbiasz! Nie obawiaj się, w żaden sposób nie wpłynie to na skuteczność, którą cechuje się nasza dieta na masę.

Przyjdzie na Twój email od razu, gdy wykupisz któryś z naszych planów. Ankietę dietetyczną (wywiad żywieniowy) i ankietę treningową wypełniasz online. Bez drukowania i kolejnych wiadomości email.

Dzięki temu natychmiast otrzymujemy niezbędne informacje, na podstawie których stworzymy Twój indywidualny plan żywieniowy i treningowy stworzony do rozwoju sylwetki.

Samodzielnie ustalasz to w ankiecie! Podaj nam swój budżet, a my stworzymy dietę pod Twoje możliwości! Wbrew pozorom dieta na masę wcale nie musi być kosztowna.

Oczywiście! Nasi dietetycy ułożą Ci plan żywienia, który idealnie wpisze się w system zmianowy.

Tak, dieta wykluczająca produkty mleczne również nie stanowi problemu dla naszych specjalistów. Jedynym warunkiem jest dobry stan zdrowia oraz brak dodatkowych wykluczeń lub alergii pokarmowych.

Jak najbardziej! Nasi dyplomowani eksperci przygotują dla Ciebie plan nawet wtedy, gdy masz do dyspozycji tylko masę własnego ciała. Nie obawiaj się, efekty są bardzo dobre!

Wszystko zależy od Twoich preferencji. Przygotujemy dla Ciebie plan na profesjonalną siłownię, siłownię domową (ograniczona ilość sprzętu) albo do ćwiczeń na własnym ciężarze ciała (bez sprzętu).

Zmiana stylu życia (żywienia i codziennej aktywności fizycznej) jest podstawą profilaktyki zdrowotnej!

Nasza dieta na masę pozwoli zdrowo przytyć, a jednocześnie będzie miała pod kontrolą poziom tkanki tłuszczowej. Dzięki temu dodatkowe kilogramy w większości będą wynikały z przyrostu suchej masy mięśniowej.

Co chcesz osiągnąć?

Wybierz swój cel, który chcesz wspólnie z nami osiągnąć

Jesteśmy dla Ciebie
Dietetycy z Just be FIT

  • Dbamy o poprawę Twojego zdrowia i samopoczucia
  • Edukujemy pacjentów z zakresu żywienia i treningu
  • Wspieramy i motywujemy do osiągania efektów
  • Pomagamy przy chorobach i dolegliwościach
  • Jesteśmy wykwalifikowaną kadrą specjalistów
Profesjonaliści w tematyce zdrowia, diety i treningu.

4.98 / 5.0
Tak oceniają nas osoby, którym pomagamy!

To już ostatni moment!
Zmień marzenia w fakt!

Dieta na masę mięśniową — na czym polega?

Jak sama nazwa wskazuje, dieta na masę mięśniową ma na celu rozbudowę mięśni. Dlatego jadłospis powinien być zaplanowany tak, by każdy ze składników odżywczych maksymalnie wspierał tkankę mięśniową w rozwoju.

Jak to zrobić?

Wiele osób uważa, że dieta na masę mięśniową jest prosta, bo wystarczy jeść więcej, niż wynosi indywidualne dzienne zapotrzebowanie kaloryczne. Jednak to nie do końca prawda. Jeśli nie rozłożysz diety wedle właściwości odżywczych i nie wprowadzisz w życie odpowiedniej aktywności fizycznej, dodatkowe kilogramy pojawią się w postaci tkanki tłuszczowej.

Nie tego oczekujesz od diety.

Jadłospis powinien wpływać na rozwój suchej masy mięśniowej. Osiągniesz to tylko wtedy, gdy zadbasz o odpowiednie odżywianie. Pod tym względem dieta na masę mięśniową niczym nie różni się od tej, której celem jest redukcja tkanki tłuszczowej.

Jeżeli nie masz pewności, jak powinna wyglądać dieta na masę, chętnie Ci pomożemy. Nasi dyplomowani dietetycy zadbają, aby twoje mięśnie miały wszystko, czego im potrzeba do wzrostu.

Co jeść na masę mięśniową?

Na masę mięśniową należy jeść przede wszystkim białko, węglowodany i tłuszcze w odpowiednich ilościach, a także zapewnić organizmowi odpowiednią nadwyżkę kaloryczną (ok. 500 kcal).

Podaż kalorii skutecznie obliczysz dopiero wtedy, gdy sprawdzisz swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne. Zastosuj do tego kalkulator online.

Jeżeli zaś chodzi o same posiłki, w diecie na masę mięśniową najważniejsze jest białko, które stanowi budulec mięśniowy. Należy spożywać je w ilości od 1,6 do 2,2 g na kilogram masy ciała. Najlepiej dodać białko w umiarkowanej ilości do każdego posiłku, żeby trafiało do organizmu regularnie i stopniowo.

Podaż tłuszczu nie powinna przekraczać 30% całego zapotrzebowania kalorycznego.

Zostały jeszcze węglowodany, którymi wypełniasz pozostałą ilość kalorii (po odliczeniu tych z białka i tłuszczu). Grają one istotną rolę, ponieważ zapewniają energię i sprzyjają regeneracji, czyli również wzrostowi mięśni. Wedle specjalistów ilość węglowodanów w diecie na masę mięśniową powinna wynosić od 4 do 7 g na kilogram masy ciała.

Najlepszymi źródłami powyższych składników odżywczych są:

  • jaja, chude mięso, nabiał, ryby (białko);
  • kasze, płatki owsiane, makarony, owoce, ciemne pieczywo, rośliny strączkowe (węglowodany);
  • oleje roślinne, awokado, orzechy, nasiona, tłuste ryby (tłuszcze).

Wegetariańska dieta na masę mięśniową — czy to możliwe?

Wiele osób uważa, że w celu zwiększenia masy mięśniowej należy jeść dużo mięsa. Nie jest to prawda.

Oczywiście różne mięsa stanowią najlepsze źródła białka, ale to nie znaczy, że bez nich nie można rozwijać mięśni. Wegetarianie (a nawet weganie) także mogą zbudować sylwetkę, która robi wrażenie.

Wynika to z faktu, że w diecie na masę mięśniową najważniejsza jest nadwyżka kaloryczna. Natomiast istotną podaż białka zagwarantują rośliny strączkowe i wyroby z soi. Ponadto na rynku znajdziesz również roślinne suplementy białkowe, które wspierają budowę masy mięśniowej.

Jednak uczciwie należy zaznaczyć, że wegetariańska dieta na masę jest nieco bardziej skomplikowana od tradycyjnej, ponieważ ciężej jest zadbać o wszystkie składniki odżywcze. Dlatego jeśli potrzebujesz pomocy w jej zaplanowaniu, służymy wsparciem.

Dieta na masę?
Zaplanuj ją z nami!