Atlas ćwiczeń > Ćwiczenia dla kobiet > Brzuch > Skośne spięcia brzucha na piłce do ćwiczeń

Skośne spięcia brzucha na piłce do ćwiczeń

Skośne spięcia brzucha na piłce do ćwiczeń to świetne ćwiczenie na mięśnie brzucha. Ćwiczenie polecamy kobietom na każdym poziomie zaawansowania.

potrzebny-sprzet

Potrzebny sprzęt:
Piłka do ćwiczeń

stopien-trudnosci-latwy

Poziom trudności:
Łatwy

grupa-miesni

Grupa mięśni:
Brzuch

Video:

Krok 1

Ustaw się w leżeniu na plecach na piłce do ćwiczeń. Nogi ugięte w kolanach pod kątem prostym i stopy rozstawione na szerokość bioder

Krok 2

Dłonie ustaw splecione za głową. Kręgosłup w pozycji neutralnej

Krok 3

Wykonaj skośne spięcie brzucha mocno napinając mięśnie brzucha i wykonując wydech. Ruch powinien wychodzić z mięśni brzucha, tak aby oderwać łopatkę od piłki. Łokcie trzymaj ustawione szeroko

Krok 4

Z wdechem wróć do neutralnego ustawienia kręgosłupa i wykonaj powtórzenie w drugą stronę

Błędy:

  • Skręcanie tylko łokci – niezaangażowane mięśnie brzucha
  • Skręcanie nóg w różnych kierunkach
  • Rozluźnianie napięcia mięśni brzucha

Wskazówki:

  • Nie ciągnij głowy dłońmi – dłonie tylko podtrzymują głowę
  • Nie przenoś ciężaru ciała na nogi
  • Patrz przed siebie
  • Nie przyciągaj głowy do mostka

admin