Indywidualna opieka dyplomowanego dietetyka!

Niedoczynność tarczycy — dieta

Indywidualna opieka!
  • Chorujesz na niedoczynność tarczycy?
  • Potrzebujesz pomocy dietetyka?
  • Chcesz zrzucić zbędne kilogramy?
  • Zgłoś się do nas! Pomożemy Ci zadbać o zdrowie!
  • Pomogliśmy już ponad 14 600 osób!

4.98 / 5.0
Tak oceniają nas osoby, którym pomagamy!

Niedoczynność tarczycy dieta dietetyk

Nie czekaj dłużej
Zadbaj o zdrowie

Niedoczynność tarczycy Dieta w 4 krokach:

01
Plan dietetyczny i treningowy
Wybierz pakiet i długość naszej współpracy
02
Ankieta dietetyczna
Wypełnij ankietę, którą otrzymasz na email
03
Indywidualny plan dietetyczny i treningowy
W 3 dni otrzymasz indywidualną dietę!
04
Realizacja celów treningowych i dietetycznych
Wspólnie zrealizujemy wszystkie Twoje cele!

Współpracuje już z nami
Ponad 14 600 osób

Niedoczynność tarczycy dieta korzyści

Korzyści indywidualnej opieki!

Stały kontakt

Stały kontakt

Masz pewność, że opiekuje się Tobą dyplomowany dietetyk!

Poprawa stanu zdrowia

Poprawa zdrowia

Wspólnie zadbamy i poprawimy Twój stan zdrowia!

Doświadczeni specjaliści

Doświadczeni dietetycy

Nasz zespół to wykwalifikowani i dyplomowani specjaliści kliniczni!

Indywidualne podejście

Indywidualne podejście

Gwarantujemy Ci, że wspólnie zrealizujemy Twoje cele!

Zobacz opinie
naszych podopiecznych

Rewelacyjny

4.98/5

7620 ocen i 1408 recenzji

5
7482
4
129
3
7
2
0
1
2
Opinie i recenzje wystawiane są po zakupie planów dietetycznych i treningowych.

Męczy Cię brak efektu?
Wiemy jak Ci pomóc!

Dieta w niedoczynności tarczycy

Indywidualna współpraca dietetyczna obejmująca:

  • Opiekę i pomoc wykwalifikowanego dietetyka
  • Darmową edukację z zakresu żywienia
  • Jadłospis z przepisami i listą zakupów
  • Szczegółowy plan dietetyczny
  • Indywidualne wsparcie

Nie czekaj dłużej!
Ciesz się efektami!

Dieta w niedoczynności tarczycyJedz smacznie i zdrowo!

Niedoczynność tarczycy dieta posiłki
Niedoczynność tarczycy dieta dietetyk just be fit

Oblicz swoją idealną wagę

kg

Co zyskujesz podczas naszej współpracy?

Niedoczynność tarczycy dieta jadłospis

Smaczną i prostą dietę!

  • Zrobiona indywidualnie dla Ciebie!
  • Idealna pod Twoje cele i tryb pracy
  • W sam raz do Twojego budżetu
  • Dania przygotujesz w kilka minut!
  • Uwzględnimy sprzęt kuchenny, który posiadasz
  • Dieta przy niedoczynności tarczycy pod Twój stan zdrowia i preferencje żywieniowe!

Pełne wsparcie i kontakt

  • Indywidualna opieka dietetyka i trenera!
  • Stały kontakt telefoniczny i mailowy
  • Nielimitowane modyfikacje Twojej diety!
  • Przeanalizujemy Twoje wyniki badań
  • Rozwiejemy wątpliwości związane z niedoczynnością tarczycy
  • Zapewniamy Ci profesjonalną edukację żywieniową i treningową!
Niedoczynność tarczycy dieta just be fit
Niedoczynność tarczycy dieta i plan treningowy

Skuteczny trening

  • Trenujesz efektywnie i bezpiecznie
  • Ćwiczysz w domu bądź na siłowni
  • Otrzymujesz dokładnie opisany trening
  • Wspólnie realizujemy Twoje cele!
  • Osiągasz wymarzoną sylwetkę
  • Współpracujesz z doświadczonym trenerem i dyplomowanym fizjoterapeutą!

Męczy Cię brak efektu?
Wiemy jak Ci pomóc!

Twoje korzyści?

Wsparcie profesjonalistów

Prawdziwi
specjaliści

Kontakt telefoniczny

Kontakt
telefoniczny

Kompleksowa pomoc

Kompleksowa
pomoc

Indywidualne plany online

Indywidualne
podejście

Stała opieka dietetyków

Stała
opieka

Gwarancja efektów

Gwarancja
efektów

Co zyskasz wybierając
naszą współpracę:

Indywidualna opieka dietetyczna!

Razem możecie więcej!Wybierzcie plan dla par!

  • Nie gotujcie dwóch obiadów, jedzcie wspólnie! Zaoszczędzony czas wykorzystajcie na przyjemności!
  • Jeśli jednak macie inne cele dietetyczne, przygotujemy dla Was oddzielne diety!
  • W obydwu przypadkach motywujecie się wzajemnie, dzięki czemu szybciej osiągacie cele!
Niedoczynność tarczycy dieta dla par
Niedoczynność tarczycy dieta i trening w domu

Nie lubisz siłowni?
Trenuj z nami w domu!

  • Przygotujemy dla Ciebie profesjonalny i indywidualny plan treningowy, który wykonasz w domu! Efekty gwarantowane!
  • Rozpiszemy ćwiczenia pod Twój stopień zaawansowania!
  • Trening doprowadzi Cię do wymarzonego celu i uwzględni ewentualny sprzęt treningowy, który posiadasz
  • Dyplomowany trener stale czuwa nad Twoimi postępami!

Niedoczynność tarczycy dieta
Od specjalistów z Just be FIT

  • Dietetyk tworzy dietę indywidualnie dla Ciebie!
  • Jesz smacznie, a dania przygotowujesz w kilka minut!
  • Otrzymujesz listę zakupów na cały tydzień
  • Dietę dostosowujemy do Twojego budżetu i ilości czasu wolnego!
  • Jadłospis uwzględnia Twoje cele, tryb życia, aktualny stan zdrowia oraz preferencje żywieniowe!
Niedoczynność tarczycy dieta indywidualny dietetyk just be fit

Nie czekaj dłużej!
Ciesz się efektami!

Niedoczynność tarczycy?
Zadbaj o swoje zdrowie!

Najczęściej zadawane pytania:

Plan dietetyczny zostanie przygotowana indywidualnie dla Ciebie na podstawie przesłanej ankiety, uwzględniając Twoje preferencje żywieniowe, stan zdrowia oraz styl życia. Dietetyk prowadzący ułoży dla Ciebie indywidualny plan na siedem dni z możliwością modyfikacji dzięki naszej autorskiej liście zamienników produktów.

Podczas naszej współpracy masz też nielimitowany kontakt z naszymi dietetykami, odpowiemy na każde Twoje pytanie i wspólnie zadbamy o edukację żywieniową! Posiłki w diecie będą tak zrobione, że możesz je wymieniać między dniami albo stosować np. dwa dni pod rząd. Co więcej, przygotowana przez nas lista zakupów ułatwi Ci przygotowanie posiłków.

Dieta w niedoczynności tarczycy jeszcze nigdy nie była tak prosta i przyjemna!

Oczywiście! Przygotujemy dla Ciebie indywidualny plan żywieniowy dopasowany do Twojego stanu zdrowia. Nasi dietetycy są dyplomowanymi specjalistami z wieloletnim doświadczeniem, którzy pomogli już ogromnej liczbie pacjentów przy chorobach tarczycy.

Nigdy nie zostawiamy Cię samemu sobie. Regularnie kontaktujemy się telefonicznie lub mailowo. Pomagamy i wspieramy radą na każdym etapie realizowania planu diety oraz walki z niedoczynnością tarczycy.

Kontaktuj się z nami bez ograniczeń! Wspólnie rozwiejemy wszelkie wątpliwości i zadbamy, aby dieta przy niedoczynności tarczycy nie miała przed Tobą tajemnic.

To proste! Gdy kupisz jeden z naszych pakietów, na email otrzymasz szczegółową ankietę dietetyczną i treningową. Wypełnij ją, a my na tej podstawie przygotujemy dla Ciebie indywidualny plan treningowy i dietetyczny dla osób z niedoczynnością tarczycy.

Tak, plan żywieniowy przygotowujemy pod Twoje preferencje i niedoczynność tarczycy. Złóż zamówienie, a otrzymasz szczegółową ankietę dietetyczną. Wypełnij ją. Dzięki temu dowiemy się, jakie są Twoje cele dietetyczne, sytuacja zdrowotna i czego nie lubisz. Na tej podstawie powstanie indywidualna dieta w niedoczynności tarczycy.

Wymień je w ankiecie dietetycznej! Wykluczymy z planu produkty, za którymi nie przepadasz i uwzględnimy więcej tych, które uwielbiasz! Nie obawiaj się, w żaden sposób nie wpłynie to na skuteczność, którą cechuje się nasza dieta w niedoczynności tarczycy

Przyjdzie na Twój email od razu, gdy wykupisz któryś z naszych planów. Ankietę dietetyczną (wywiad żywieniowy) i ankietę treningową wypełniasz online. Bez drukowania i kolejnych wiadomości email.

Dzięki temu natychmiast otrzymujemy niezbędne informacje, na podstawie których stworzymy Twój indywidualny plan żywieniowy i treningowy stworzony do walki z niedoczynnością tarczycy

Samodzielnie ustalasz to w ankiecie! Podaj nam swój budżet, a my stworzymy dietę pod Twoje możliwości! Wbrew pozorom przy niedoczynności tarczycy dieta wcale nie musi być kosztowna.

Oczywiście! Nasi dietetycy ułożą Ci plan żywienia, który idealnie wpisze się w system zmianowy.

Tak, dieta wykluczająca produkty mleczne również nie stanowi problemu dla naszych specjalistów. Jedynym warunkiem jest dobry stan zdrowia oraz brak dodatkowych wykluczeń lub alergii pokarmowych.

W wielu przypadkach zastosowanie diety bez laktozy jest zalecane dla osób z niedoczynnością tarczycy.

Tak, ale w tym przypadku zapraszamy dodatkowo na konsultację. Dzięki temu ustalimy wszystkie szczegóły i zalecenia.

Jak najbardziej! Nasi dyplomowani eksperci przygotują dla Ciebie plan nawet wtedy, gdy masz do dyspozycji tylko masę własnego ciała. Nie obawiaj się, efekty są równie dobre – nawet w przypadku niedoczynności tarczycy!

Wszystko zależy od Twoich preferencji. Przygotujemy dla Ciebie plan na profesjonalną siłownię, siłownię domową (ograniczona ilość sprzętu) albo do ćwiczeń na własnym ciężarze ciała (bez sprzętu).

Zmiana stylu życia (żywienia i codziennej aktywności fizycznej) jest podstawą profilaktyki zdrowotnej! Dlatego odpowiednia dieta w niedoczynności tarczycy oraz regularny trening nie tylko ograniczą rozwój niedoczynności tarczycy, ale również poprawią twoją odporność, wygląd sylwetki i samopoczucie.

Co chcesz osiągnąć?

Wybierz swój cel, który chcesz wspólnie z nami osiągnąć

Jesteśmy dla Ciebie
Dietetycy z Just be FIT

  • Dbamy o poprawę Twojego zdrowia i samopoczucia
  • Edukujemy pacjentów z zakresu żywienia i treningu
  • Wspieramy i motywujemy do osiągania efektów
  • Pomagamy przy chorobach i dolegliwościach
  • Jesteśmy wykwalifikowaną kadrą specjalistów
Profesjonaliści w tematyce zdrowia, diety i treningu.

4.98 / 5.0
Tak oceniają nas osoby, którym pomagamy!

To już ostatni moment!
Zmień marzenia w fakt!

Co to jest niedoczynność tarczycy?

Niedoczynność tarczycy jest chorobą, która wynika z niedoboru hormonu tyroksyny (T4). Jego niskie stężenie sprawia, że trijodotyronina (T3) nie działa prawidłowo w organizmie człowieka. W efekcie następuje spowolnienie procesów metabolicznych oraz pojawiają się inne objawy.

Dochodzi m.in. do:

  • wzrostu masy ciała,
  • osłabienia,
  • senności,
  • pogorszenia koncentracji i pamięci,
  • zaparć.

Co więcej, u kobiet mogą pojawić się zaburzenia miesiączkowania, zaś u mężczyzn mniejsze libido.

Na szczęście farmakologiczne leczenie niedoczynności tarczycy wsparte przez odpowiednie postępowanie dietetyczne pozwala skutecznie opanować chorobę. Nasi dietetycy wiedzą, jak to zrobić. Każdego dnia pomagają osobom z niedoczynnością tarczycy (również tą wywołaną chorobą Hashimoto).

Dieta przy niedoczynności tarczycy — co jeść?

Przy niedoczynności tarczycy pomaga kilka szczególnych składników odżywczych, dlatego ich źródła powinny znaleźć miejsce w jadłospisie.

Pierwszym jest jod, czyli niezbędny składnik przy produkcji hormonów tarczycy. Jego najlepszymi źródłami w pożywieniu są: tłuste ryby, sól jodowana, ostrygi, a także otręby. Warto zadbać o odpowiednią podaż podaż tego pierwiastka, ponieważ niedobór jodu może nasilać objawy choroby tarczycy.

Kolejny istotny składnik to selen, który bierze udział w przemianie tyroksyny (T4) na trijodotyroninę (T3). Ponadto poprawia przyswajalność jodu, więc dodatkowo sprzyja prawidłowej aktywności tarczycy. Jego głównymi źródłami są: orzechy brazylijskie, czosnek, grzyby, ryby, a także produkty zbożowe i mleczne.

Następne w kolejności jest żelazo, które wspiera syntezę hormonów tarczycy. Jego głównymi źródłami są: mięso, ryby, żółtka jaj, otręby pszenne, pełnoziarniste produkty zbożowe i nasiona roślin strączkowych.

Niemniej ważny jest również cynk, który znajduje się w hormonach tarczycy, a jego niedobór utrudnia ich wiązanie. Najwięcej tego pierwiastka znajdziesz w ostrygach, a także mięsie, jajach i nasionach.

Na koniec warto odnieść się do witaminy D. Jako że jest obecna w gruczole tarczowym, specjaliści uważają, że pełni ważną funkcję przy regulacji pracy tarczycy. W pożywieniu występuje w tranie i tłustych rybach morskich, ale jej główne źródło pochodzi z promieni słonecznych.

Mimo że stosowanie odpowiedniej diety nie wyeliminuje choroby, może znacznie ograniczyć jej objawy — przede wszystkim nadmierny przyrost masy ciała. Nasi specjaliści z Just be FIT chętnie Ci w tym pomogą.

Czego nie jeść przy niedoczynności tarczycy?

Przy niedoczynności tarczycy nie jedz goitrogenów, czyli związków, które hamują przyswajanie jodu. Ma to negatywny wpływ na hormony tarczycy, ponieważ zaburza ich syntezę. Ponadto goitrogeny powodują przerost gruczołu, czyli tzw. wole.

Stąd druga nazwa goitrogenów — substancje wolotwórcze.

Znajdują się głównie w roślinach krzyżowych (chodzi o warzywa kapustne), czyli w kapuście, brokule, brukselce, jarmużu, etc. Jednak największe ryzyko stwarzają w formie surowej. Podczas gotowania ok. 30% goitrogenów ulatnia się.

Uważaj także na flawonoidy, które znajdują się w soi. Prowadzą do zmniejszenia aktywności tarczycy.

Ponadto dobrze zrobisz, jeśli przynajmniej częściowo zamienisz nasycone kwasy tłuszczowe (masło, tłuste mięsa, słodycze, etc.) na oleje roślinne i oliwę z oliwek.

Niedoczynność tarczycy — dieta bez laktozy

Mimo że gluten sam w sobie nie jest niebezpieczny, w chorobie Hashimoto (jednej z form niedoczynności tarczycy) bardzo często występuje jego nietolerancja lub nawet celiakia. W takiej sytuacji należy trwale wyeliminować produkty zbożowe z diety, ponieważ mogą nasilać zapalenie tarczycy.

Jeśli cierpisz dodatkowo na któreś z tych schorzeń, nie martw się — dieta bez laktozy to jedna ze specjalizacji naszych dietetyków.

Co więcej, nietolerancja laktozy wywołuje objawy podobne do glutenu, a oprócz tego utrudnia wchłanianie hormonów tarczycy. Dlatego jeśli źle reagujesz na produkty mleczne i masz chorobę Hashimoto, dieta eliminacyjna jest jak najbardziej zalecana. W tym również pomogą Ci nasi specjaliści.

Dieta na niedoczynność tarczycy – warto wiedzieć:

  • Indywidualna dieta dla osób z niedoczynnością tarczycy jest gwarancją poprawy stanu zdrowia!
  • W niedoczynności tarczycy dieta powinna uwzględniać produkty bogate w m.in. pierwiastki selenu, jodu, cynku, wapnia, żelaza oraz odpowiednią ilość witaminy D.
  • Odpowiednia aktywność fizyczna w parze z dietą online zapewnia skuteczną utratę wagi — nawet gdy w grę wchodzi niedoczynność tarczycy!
  • Wsparcie dietetyka online to doskonały sposób na wprowadzenie regularności w diecie przy chorobach tarczycy!
  • Dzięki stałemu wsparciu i kontaktowi z dietetykiem wiesz, co jeść, a czego lepiej unikać!

Niedoczynność tarczycy — dieta
Indywidualna opieka!